Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
30
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
Slet čarodějnic 30.4.2024
Přerušení dodávky elektrické energie
1
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
2
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
3
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
4 5
6
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 13.5.2024
7
MŠ - zápis dětí pro šk.r. 2024 - 2025
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 13.5.2024
8
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 13.5.2024
9
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 13.5.2024
POŠTA DOBROMILICE UZAVŘENÍ 9. - 10. 5.
10
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 13.5.2024
POŠTA DOBROMILICE UZAVŘENÍ 9. - 10. 5.
11
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 13.5.2024
Cyklovýlet zahrádkářů Dobromilice
12
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 13.5.2024
13
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie 13.5.2024
14 15 16 17 18
Poměř svojí sílu!
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete nawww.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: podatelna@dobromilice.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Dobromilice
Dobromilice 6
798 25 Dobromilice

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí, středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek: 8:00 - 12:00 13:00 - 15:30

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)