Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3
Eg.D - Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie
4 5 6
Ukliďme Dobromilice 2024
7
8 9
Nabídka práce - vedoucí školní jídelny MŠ Dobromilice
10 11 12 13
SDH Dobromilice-sběr starého železa
14
15 16 17 18 19 20 21
22
Obecní úřad bude z důvodu nemoci uzavřen
23
Obecní úřad bude z důvodu nemoci uzavřen
24
Obecní úřad bude z důvodu nemoci uzavřen
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
25
Obecní úřad bude z důvodu nemoci uzavřen
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
26
Obecní úřad bude z důvodu nemoci uzavřen
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
27
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
28
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
29
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
30
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
Slet čarodějnic 30.4.2024
1
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
2
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
3
Omezené úřední hodiny OÚ Dobromilice pro veřejnost
4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí, středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
    Čtvrtek: 8:00 - 12:00 13:00 - 15:30
  2. Telefonické podání+420 582 372 230
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@dobromilice.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Dobromilice, Dobromilice 6, 798 25 Dobromilice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí, středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek: 8:00 - 12:00 13:00 - 15:30

Telefonické podání: +420 582 372 230
Poštou na adresu Obecní úřad Dobromilice, Dobromilice 6, 798 25 Dobromilice
Elektronicky na e-mail: ou@dobromilice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: xa5axft 
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Dobromilice, Dobromilice 6, 798 25 Dobromilice.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

- černobílý tisk:

  fotokopie nebo výtisk z PC (formát A4) - jednostranně

  fotokopie nebo výtisk z PC (formát A4) - oboustranně

  kopie nebo výtisk z PC        (formát A3) - jednostranně

 - barevný tisk:

  fotokopie nebo výtisk z PC (formát A4) - jednostranně

  fotokopie nebo výtisk z PC (formát A4) - oboustranně

  kopie nebo výtisk z PC        (formát A3) - jednostrannně

 

 

2,- Kč

4,- Kč

15,- Kč

 

15,- Kč

30,- Kč

25,- Kč

- náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací nebo např. vyhledávání v archívech obce 

             + cena za každých započatých 15 minut 

120,- Kč 

+  30,- Kč/každých započ. 15 min.

- poštovné

dle sazebníku České pošty

- poplatek za odeslání informace el. poštou - do 30 stran

10,- Kč

- poplatek za odeslání informace el. poštou - 30 až 100 stran 40,- Kč

- poplatek za odeslání informace el. poštou - každých 30 stran                                                                        nad 100 stran

10,- Kč

Formuláře