Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí, středa: | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Čtvrtek: | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 15:30 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí, středa: | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Čtvrtek: | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 15:30 |
Telefonické podání: +420 582 372 230
Poštou na adresu Obecní úřad Dobromilice, Dobromilice 6, 798 25 Dobromilice
Elektronicky na e-mail: ou@dobromilice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: xa5axft
Elektronickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka |
Sazba |
---|---|
- černobílý tisk: fotokopie nebo výtisk z PC (formát A4) - jednostranně fotokopie nebo výtisk z PC (formát A4) - oboustranně kopie nebo výtisk z PC (formát A3) - jednostranně - barevný tisk: fotokopie nebo výtisk z PC (formát A4) - jednostranně fotokopie nebo výtisk z PC (formát A4) - oboustranně kopie nebo výtisk z PC (formát A3) - jednostrannně
|
2,- Kč 4,- Kč 15,- Kč
15,- Kč 30,- Kč 25,- Kč |
- náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací nebo např. vyhledávání v archívech obce + cena za každých započatých 15 minut |
120,- Kč + 30,- Kč/každých započ. 15 min. |
- poštovné |
dle sazebníku České pošty |
- poplatek za odeslání informace el. poštou - do 30 stran |
10,- Kč |
- poplatek za odeslání informace el. poštou - 30 až 100 stran | 40,- Kč |
- poplatek za odeslání informace el. poštou - každých 30 stran nad 100 stran |
10,- Kč |
Dobromilice 119,
798 25 Dobromilice
Starostka a místostarosta
Středa: 15:30 - 17:30
Telefon +420 582 370 526
E-mail podatelna@dobromilice.cz
Pondělí, středa 8:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
Čtvrtek13:00 - 15:00
Pátek 8:00 - 11:00